Paikallisyhdistykset

Kutsumme Sinut jäseneksi aktiivisten, rohkeiden ja ahkerien naisten joukkoon. Tule mukaan vaikuttamaan, viihtymään ja verkostoitumaan kanssamme liittymällä jäseneksi.

Kokoomusnaisissa vaikutat mahdollisuuksien tasa-arvon, naisten uramahdollisuuksien ja paremman arjen puolesta. Tarjoamme koulutusta, mielenkiintoisia tapahtumia ja uusia verkostoja. Kannustamme naisia työelämässä oman alansa huipulle ja rakennamme Suomesta kaikille kannustavaa paikkaa kasvaa, kehittyä ja onnistua.

Mahdollisuuksien tasa-arvon tarvitsee puolustajia. Kokoomusnaisten jäsenyys on niille, jotka haluavat näyttää esimerkillään, että meistä jokaista tarvitaan rakentamaan parempaa maailmaa. Liittymällä jäseneksemme tulet mukaan puhujista tekijöihin. Kokoomusnaisiin kuuluu tuhansia jäseniä ympäri Suomen. Vaikutamme kaikilla yhteiskunnan tasoilla.

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset ry on Kaakkois-Suomen vaalipiirissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri.

Yhdistyksen jäseniä ovat kokoomusnaisten paikallisyhdistykset eri puolilla kolmea maakuntaa – Etelä-Karjalaa, Etelä-Savoa ja Kymenlaaksoa. Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisilla on 10 jäsenyhdistystä, jotka toimivat Haminassa, Imatralla, Kotkassa, Kouvolassa (3 yhdistystä), Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pyhtäällä ja Savonlinnassa.

Jäsenmaksu on yhdistyksestä riippuen 40-55 € vuodessa. Alle 30-vuotiailta jäseniltä jäsenmaksu on 7-22 € vuodessa.

Etelä-Karjala:

Imatran Kokoomusnaiset ry  –  Liity Imatran Kokoomusnaisiin tästä